Kjære beboere
Det er mye misnøye med Parkzone, vi ser at det er noen som har fått parkeringsbot når de har gjort alt riktig, når det skjer er det viktig at dere sender mail til styret, med bilde av bot og skjermdump at dere har registrert bilen i appen, det er først da vi kan ta kontakt med Parkzone.
Ser også at det er noen som skriver at de får feil skjermbilde, og ikke klarer å registrere, det er litt vanskelig å gi noen gode svar på det.
Men når det skjer, og før dere parkerer så må dere sende oss en tilbakemelding slik at det ikke blir bot.
Når alt dette er sagt har styret innhentet tilbud fra flere aktører, og det ser ut som vi har landet på et selskap som kan tilby kundetjeneste både på telefon og kontor som er i byen.
Når og hvis det blir dem så kommer vi til å ha over flere dager supporthjelp i Grendahuset.
Når det gjelder de som ikke har smart telefon skal vi bistå og hjelpe, det trenger ikke dere å tenke så mye på.
Parsellhage
I går var det et informasjonsmøte om oppstart av parsell, dette er ikke i regi av styret.
Det ble opprettet en arbeidsgruppe som skal jobbe videre med parsell.
Dette innlegget blir også postet på Websiden, de som er interessert i å være med eller ønsker informasjon, kan sende en mail til styret, så videreformidler vi.
Om det blir parsellhage i Selsbakkhøgda vedtas på Generalforsamling, dette er en berikelse og en merverdi for oss, en stor honnør til de som har startet jobben med å utrede.
Håper dette var oppklarende.
Mvh
Styret