Byåsens fineste nabolag Husordensregler | Vedtekter | Kontakt oss

Vakttelefon 909 69 300

Det er blitt forsinkelser her er oversikt over når den er klar i deres blokk

Den nye avtalen som er inngått heter Frihet M.

Frihet M gir hver boenhet 240 poeng slik at de kan velge om de vil ha T-We og/eller bredbånd i fellesavtalen. Vi har forhåndsvalgt T-We Basis (100 poeng) og et startoppsett med de mest populære kanalene (inntil 100 poeng). Via Min side på Telenor.no. kan valgfritt innhold endres så ofte man vil eller velges bort. Man kan velge bort TV innhold og i stedet velge inn høyere bredbåndskapasitet for poengene. Alle valg kan endres så ofte man ønsker. Om ønskelig kan man også kjøpe på ekstra poengpakker med 20 poeng til 29 kroner per måned.

Se produktark for Frihet M produktet


Forsinket leveranse og venteprodukt:

Mange har gjort som dere og forhåndsbestilt vårt nye produkt Frihet, og produktet har allerede skapt mye begeistring i markedet. Dessverre er leveringen forsinket i forhold til opprinnelig lanseringsdato. I perioden frem til dere får levert Frihet, leverer vi vår beste fellesavtale Komplett 300 som vi er sikre på dere blir veldig fornøyde med. Alle beboere vil fra avtalt leveransedato få bredbånd 300 Mbps og TV- og strømmetjenesten T-We. Denne avtalen sikrer at beboerne både får den raskeste bredbåndshastigheten vi har i en fellesavtale og poengbasert TV-løsning, hvor beboerne selv kan velge det innholdet de vil ha. (Enklere forklart: Mens dere venter på å få levert Frihet, øker vi bredbåndskapasiteten til 300 Mbps. Dere fortsetter med samme TV-innhold som dere har i dag.) Det vil bli installert nye T-We bokser og Wifi rutere i alle leiligheter så snart utstyret har kommet på lager hos entreprenør.

Vedlagt finner du produktark med informasjon om avtalen Frihet M og venteproduktet Komplett 300. samt T-We boks II og Wifi Ruteren. 

Komplett 300

T We boks

WIFI ruter

Her er fremdriftsplan for monteringen:

Onsdag 28.april - Selsbakkveien 38 (alle oppgangene), pluss nr. 40a og 40b.
Torsdag 29.april - Selsbakkveien 40c, 40d og Selsbakkveien 42 (alle oppgangene).
Mandag 3.mai - Selsbakkveien 46 (alle oppganger), pluss Selsbakkveien 48a og 48b.
Tirsdag 4.mai - Selsbakkveien 48c, 48d og  Selsbakkveien 50 (alle oppganger).
Onsdag 5.mai - Waldemar Aunes veg 1 (alle oppganger), pluss Waldemar Aunes veg 10a og 10b.
Torsdag 6.mai - Waldemar Aune veg 10c, pluss Waldemar Aunes veg 11 (alle oppganger).
Mandag 10.mai - Waldemar Aunes veg 12 (alle oppganger), pluss Waldemar Aunes veg 13a og 13b.
Tirsdag 11.mai - Waldemar Aunes veg 13c og 13d, pluss Waldemar Aunes veg 14 (alle oppganger).
Tirsdag 18.mai - Waldemar Aunes veg 15, pluss Waldemar Aunes veg 3a og 3b.
Onsdag 19.mai - Waldemar Aunes veg 3c, 3d og Waldemar Aunes veg 5 (alle oppganger.
Torsdag 20.mai - Waldemar Aunes veg 6 (alle oppganger).
Tirsdag 25.mai - Waldemar Aunes veg 7 (alle oppganger) og Waldemar Aunes veg 8 (alle oppganger)
Onsdag 26.mai - Waldemar Aunes veg 9 (alle oppganger). Denne dagen vil vi foreta en ringerunde for å gjøre ny avtale med de som ikke var hjemme første gangen.
Torsdag 27.mai - Installering av restordrer.

Vi begynner alle dagene klokken 1730 og beregner å være ferdig senest klokken 2000. Vi legger avtalelapper i postkassene til hver enkelt beboer, dette skjer tre/fire dager i forkant av monteringen. Av erfaring så vil det alltid bli noen beboere det ikke passer for. Disse vil vi samle opp og kontakte i etterkant. Skjer første uka i juni.

 

Neste utplassering av containere er tirsdag 6 april, det vil komme to stk, en vil bli plassert utenfor grendehuset, og en ved vaktmestergarasjen

Mvh.

Styret

Styret søker en person for å drifte grendehuset

Hovedoppgaven består i å ta imot bestillinger på utleie, visning og vask

Skriftlig søknad sendes til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Oppstart så snart som mulig

 

Mvh.

Styret

 

Valgomiteen har fått få interesserte til å stille til styreverv i borettslaget og ønsker å gi en ekstra mulighet til beboerne.
 
Ønsker du å stille til en av styrevervene som er på valg? Send oss en beskjed om hvorfor vi skal innstille akkurat deg!
 
Vi ønsker å snakke med så mange som mulig for å kunne gi den beste innstillingen til generalforsamlingen.
 
Meld interesse innen søndag 14. Mars, intervjurunde vil foregå på kvelden mandag 15. Mars.
Vi kan nås på per e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Eventuelt i postkasse: Are Halvorsen, Waldemar Aunes Veg 12B
 
Styreverv på valg:
● Styreleder for 2 år (Orhan Kreso i dag)
● Styremedlem for 2 år (Anniken Thomsen Tvervåg
● Styremedlem for 2 år (Kristin Marken)
● Varamedlem for 1 år (Asbjørn Bakås)
● Varamedlem for 1 år (Anne Elfrid Nordskag)
● 4 medlemmer i valgkomiteen for 1 år
 
Hilsen valgkomiteen:
Mari Dyrset
Are Halvorsen
Hanne Elisabeth Strøm
Kjersti Heggdal

Viktig melding fra Trondheim kommune 

Du har mulig vært eksponert for mutert koronavirus i borettslaget ditt, Selsbakkhøgda, i tidsrommet 27.02-02.03. Du er ikke pålagt karantene, men vi ber deg ta en koronatest så snart som mulig, og i tillegg være obs på symptomer framover. 

Smittevernråd 

  • Husk god hånd- og hostehygiene. 
  • Hold 1-2 meter avstand til andre enn de du bor med. Unngå fysisk kontakt, inkludert håndhilsing og klemming. 
  • Risikoen for smitte er høyere innendørs enn utendørs, særlig i små og dårlig ventilerte rom. 

Hvis du får symptomer 

Hvis du har nyoppståtte symptomer som feber, hoste, tungpustethet, hodepine, slapphet, magesmerter/diare, nedsatt lukt- eller smakssans, muskelverk eller sår hals, skal du holde deg hjemme og ta kontakt med koronatelefonen i Trondheim kommune, telefon 90 50 90 52 for rådgivning.

Side 13 av 20