Byåsens fineste nabolag Husordensregler | Vedtekter | Kontakt oss

Vakttelefon 909 69 300

Viktig melding fra Trondheim kommune 

Du har mulig vært eksponert for mutert koronavirus i borettslaget ditt, Selsbakkhøgda, i tidsrommet 27.02-02.03. Du er ikke pålagt karantene, men vi ber deg ta en koronatest så snart som mulig, og i tillegg være obs på symptomer framover. 

Smittevernråd 

  • Husk god hånd- og hostehygiene. 
  • Hold 1-2 meter avstand til andre enn de du bor med. Unngå fysisk kontakt, inkludert håndhilsing og klemming. 
  • Risikoen for smitte er høyere innendørs enn utendørs, særlig i små og dårlig ventilerte rom. 

Hvis du får symptomer 

Hvis du har nyoppståtte symptomer som feber, hoste, tungpustethet, hodepine, slapphet, magesmerter/diare, nedsatt lukt- eller smakssans, muskelverk eller sår hals, skal du holde deg hjemme og ta kontakt med koronatelefonen i Trondheim kommune, telefon 90 50 90 52 for rådgivning.

Parkering - informasjon som er gjeldende fra styret

  • De gamle P-bevisene kan benyttes ut 2021
  • For de som har 2 biler er det muligheter for å søke leie av plass for bil nummer 2
  • På appen kan man registrere parkering i max 48 timer pr. gang

I Trondheim så er det ofte slik at det kun tilbys parkering for kun 1 bil, vi er heldig som har så stor kapasitet som vi har, men for bil nummer 2 er det litt «først til mølla» prinsippet som gjelder

 

Håper dette var oppklarende

 

Mvh.

Styret

Hei

Det har vært en del diskusjoner rundt avfallskontainere.

Grunnen til endringer er:

Det har blitt kastet, dekk, elektriske produkter både stort og smått, ammunisjon, maling etc.

Dette har vært store ekstrakostnader, og dette er årsaken til at kontaineren ikke er tilgjengelig året rundt.

Som vi har skrevet tidligere, så plasserer vi 2 i måneden fra mars, og håper at det kan hjelpe

Sorteringsveileder for private og Borettslag.

Dette skal ikke i Container:

Matavfall, tyngre bygningsmasser (større mengder fyllmasse og
betongmasser), Dekk med og uten felg, blandet EE-avfall (alt det har
gått eller kan gå strøm igjennom), Batteri (alle typer) og farlig
avfall som maling, lim, lakk og spraybokser.

Hvitevarer slik som kjøleskap, frysere, komfyrer større TV etc. skal
leveres på godkjent mottak. Her kan selgere av slike produkter ta imot
dette. Dette gjelder også dekk.

Minner om at det ikke skal brukes sorte sekker men gjennomsiktige sekker.

Borettslaget har egen container for Farlig avfall, denne er plassert
vegg i vegg med vaktmestergarasjen.

Her kan du kaste:

Batteri, hele lyspærer, lysstoffrør, malingsprodukter,
rengjøringsmidler, spillolje, spraybokser, White spirit, rødsprit o.l.

Det kan også kastets småelektrisk i denne.
Sprøyter og gamle/ubrukte medisiner leveres til apotek.
Ammunisjon, fyrverkeri og sprengstoff skal leveres til Politi.

 

Mvh.

Styret

 

 

Valgkomiteen leter etter kandidater til styreverv 

Ønsker du å jobbe for borettslaget og være med på å bestemme hvordan borettslaget drives? 

Valgkomiteen leter etter kandidater for styreverv, følgende er på valg i år: ● Styreleder for 2 år (Orhan Kreso i dag) 

● Styremedlem for 2 år (Annikken Thomsen Tvervåg 

● Styremedlem for 2 år (Kristin Marken) 

● Varamedlem for 1 år (Asbjørn Bakås) 

● Varamedlem for 1 år (Anne Elfrid Nordskag) 

● I tillegg er alle oss 4 i valgkomiteen på valg for 1 år 

Send oss en beskjed om hvorfor du ønsker å stille til valg, hvilket verv du ønsker, hva du mener du kan bidra med i styret, og eventuell relevant erfaring (gjerne send en kort CV). 

Søknader kan sendes per e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

Eventuelt i postkasse: Are Halvorsen, Waldemar Aunes Veg 12B 

Alle som sender en søknad til valgkomiteen vil bli kalt inn på et kort intervju i løpet av Mars. Søknadsfrist: 28. Februar 2021 

Valgkomiteens arbeid vil ende med en innstilling til generalforsamlingen om hvem vi mener bør velges inn i styret. Ellers er det fritt frem for alle å stille til valg på generalforsamlingen. 

Hilsen valgkomiteen: 

Mari Dyrset 

Are Halvorsen 

Hanne Elisabeth Strøm 

Kjersti Heggdal 

TIL BEBOERE

I Selsbakkhøgda BL

 

VARSEL OM ORDINÆR GENERALFORSAMLING OG

INNSENDING AV SAKER

 

Ordinær generalforsamling er beregnet avviklet torsdag den 20.05.2021,

kl 18.00.

Saker som andelseierne ønsker behandlet av generalforsamlingen må

sendes styret senest innen 28.02.2021.

Dette gjelder ikke ordinære styresaker.

 

Alle saker som ble utsatt i 2020 grunnet Korona blir behandlet på denne generalforsamlinga.

 

Styret

Side 14 av 20