Byåsens fineste nabolag Husordensregler | Vedtekter | Kontakt oss

Vakttelefon 909 69 300

Referat beboermøte 20.03.23
Beboere WAW 15
Sammendrag
Infomøte, oppstart rørfornying WAV 15
Arbeidene starter uke 17, mandag 24.april, oppstart i oppgang A
Informasjon blir hengt opp på hver enkelt dør en uke i forveien.Ikke fjern lappen fra døra, her finne
du til en hver tid viktig info og påminnelser angående arbeid som vedrører deg under denne
perioden.
Det vil bli befaringer i forkant av arbeide i hver enkelt leilighet i uke 16. Dette for å kartlegge
nødvendig arbeide og dokumentere med bilder, slik at alt tilbakestilles slik det fremstår i dag.
Tidspunkt for befaring varsles med infoark på dør, la også denne henge.
Det er estimert at arbeidet tar 3 uker i hver oppgang. Dette betyr at vann og avløp blir avstengt i 3
uker, like lenge som arbeidet tar. NB! Dette er et estimat, dvs ikke et eksakt tidsforløp. I samme
periode skal også bunnledning fornyes, estimert tidsforbruk er 2 uker. Dvs at avløp i alle leiligheter
blir avstengt i denne perioden. Fremdriftsplan blir hengt opp synlig for alle beboere.
Ikke planlegg reiser o.l. basert på estimert tidsforløp. Borettslaget garanterer ikke for tidsforløpet
og dekker ikke utgifter beboere evt mister i sammenheng med disse arbeider.
Arbeidene vil i hovedsak utføres mellom kl 08.00-20.00 man-tors og kl 08.00-16-00 fredag.
Arbeidere fra både Olimb og Unitek har lang erfaring i slike prosjekt, er proffesjonelle og opptatte
av å skape et godt miljø både for beboere og ansatte under arbeidene. Det settes stor pris på
beboeres tålmodighet disse ukene.
Beboere er pliktige til å gi tilgang til leiligheten enten ved å gi fullmakt, alternativt ved å være
hjemme i tiden arbeiden forgår.
Det vil bli detaljert info vedrørende arbeidene i hver enkelt leilighet, det anbefales å rydde og
klargjøre i forkant slik at det er lett adkomst til rør i boder og leilighet.
Viktig! Dersom rør brukes når det er avstengt vil dette kunne føre til rørkollaps og store lekasjer. I
verste konsekvens kan prosjektet forsinkes og den ekelte beboer holdes økonomisk ansvarlig for
skader påført.
Sanitærbrakke er tilgjengelig. Denne har 3 separate bad med dusj, toalett og vask, beboere må
selv ta med sanitærartikler og håndklær. Vann brukt i den enkelte leilighet kan tømmes i toalett
tilhøremede sanitærbrakke.
Nøkkel til badene finnes i nøkkelboks på gelender tilhørende sanitærbrakken. Sanitærbrakken skal
forlates i den tilstand du selv ønsker å finne den.
Tilgang til vann; det er etablert vannpunkt i utebod ved inngang til oppgang D, WAV 15. Det
anbefales at den enkelte kjøper inn 5-litersdunk med drikkevann til oppbevaring inne i leilighet.
Ved spesielle behov anbefaler vi beboere om å ta kontakt med styret. Kontaktinfo til styret ligger
alltid tilgjengelig på borettslagets hjemmeside og kontaktinfo til entrprenører vil også være
tilgjengelig her.

Mvh.
Styret

Verv i styret i Selsbakkhøgda Borettslag 2023

I mai blir det generalforsamling med valg av styremedlemmer. Valgkommiteen søker etter kandidater til styreverv ved Selsbakkhøgda Borettslag med frist 15. mars 2023. 

Styrets sammensetning og verv på valg er: 

Anniken Thomsen Tvervåg - styreleder, på valg for to år

Kristin Gautvik - styremedlem, på valg for to år

Kristian Malmedal Bersvendsen - styremedlem, på valg for to år

Hanne Hagen - styremedlem, ikke på valg

Torgrim Wårum- styremedlem, ikke på valg

Varamedlemmer: 

Anne Kristin Skar Vigtil - på valg for ett år

Lilja Kristiansdottir - på valg for ett år

Valgkommite: 

Hanne Elisabeth Strøm - på valg for ett år

Asbjørn Bakås - på valg for ett år

Harald Reitan - på valg for ett år

Mari Dyrset - på valg for ett år

 

Har du lyst til å være med i styret? 

Send oss en søknad pr. e-post innen 15. mars med følgende informasjon:

  • Hvorfor du søker og hvilket/hvilke verv du kan tenke deg
  • Kort CV

 

Søkere blir innkalt til et kort intervju. 

 

Søknaden sendes til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

 

Med vennlig hilsen 

 

Valgkommiteen i Selsbakkhøgda Borettslag

04.01.23



Styret har mottatt 61 underskrifter fra andelseiere som ønsker saken om utleie av Grendahuset tatt opp på ekstraordinær generalforsamling. Styret jobber med å finne dato og egnet lokale. Det vil komme en innkalling som vil belyse saken godt så snart de praktiske ting er på plass.

Mvh.

Styret 

Fra om med 1. januar er det ny leverandør for hjelp til innlåsing, beboere må selv betale for å få hjelp til å bli låst inn.
Samtidig får alle tildelt digitale nøkler dette blir utsendt automatisk for alle, de som ikke er interessert dropper bare å laste ned appen til Unloc.
Informasjon kommer også på sms og hengt opp på oppslagstavlene i hver oppgang.

 



Mvh.
Styret

Side 5 av 20